Posts

Showing posts from February, 2014

Mimpi

Image
Assalamualaikum dan Hi.....


Tadi, tengah godek2 FB, jumpa vid ni. Pasal mimpi terkena sihir. Aku, pasal mimpi ni kadang2 pecaya, kadang2 anggap ajelah ianya mainan tidur. Dalam keluarga, ader sorang kakak aku yang sangat pecaya dgn mimpi.....sket2 dier cite pasal yg dier mimpi sekian...sekian. Pastu kdg2 dier kaitkan pula dgn kejadian2 yg berlaku dlm hidup dier yg menjurus kepada mimpi tu. Aku sebagai pendengar, selalu nasihatkan dier, bahawa mimpi dier tu sebenarnya wujud sbb sblm tdo dier sedang mengingatkan sesuatu perkara. jadi bila minda penuh dgn segala macam perkara, maka dier masuk dlm mimpi....cewah....aku kan mcm pakar motivasi....:D Tapi, tak ble gak sombong sangatkan, sampai semua pun tak pecaya.

ok yg ni aku dapat dr internet:

Tanda-tanda orang tu kena gangguan, yang mana tanda-tanda tu dapat dilihat dalam tidur atau dalam jaga. Antaranya:

Dalam tidur:-

Mimpi jatuh dari tempat tinggi dan terkejut.
Mimpi berada di kawasan kotor atau kawasan perkuburan.
Mimpi ular. Kalau kena be…