Tuesday, 12 March 2013

6x6

Assalamualaikum...:)
aku ingat nak join pameran 6x6 yg dianjurkan oleh cikgu Norazlan arie tu. dah siap. dah lama. buat tak sampai sari. :) tau....banyak kurang, cacat cela sana sini..;) tapi aku tak sempat nak kirim. maser tu bz bekemas nak g vietnam. aku dah siap bawak dah benda ni sampai kl lg. tak sempat pos, so aku bawa la dier g melancong ke vietnam...:)

nampak mcm besar kan?...tapi catan ni kecik jer, saiz  6x6". aku tak suka lukih kecik2 ni, sbb aper..aku rasa mcm tak bebas, tersekat, terhimpit....n mcm2 lagi la. tp kalo nak join pameran tu, syarat nyer 6x6...:). aku dengar cikgu Norazlan dah dapat tempat di Melaka utk pameran 6x6 yg akan datang. so kalo dibuka kpd org awam aku nak hantar la yg ni. :) bagi dier pengalaman berpameran....:)

itu ajer.....:) salam.