Monday, 18 February 2013

Kain Sulam Bunga Timbul


Assalamualaikum n Hi...

Amboi...lamanyer tak jenguk si Atlas ni.......:) seb baik tak pandai majuk. aduss......sibuk. sowieeee.....:)
Cuti ari tuh aku g Bandung. Ader la terbeli kain lebih. Terfikir nak jual. Ader 4 helai je lagi. Warna kuning, kelabu, hijau n Unggu. Meh tengok....

N1: UNGGU TUA
Ni Close Up kat Bunga dier


N2: HIJAU 
N3: KELABU



N4: KUNING







































Besar kain 3M. Ader bunga juga untuk bahagian tangan. Kalo berminat sila PM saye....:) Harga?? Ble runding......:) ok jumpa nanti kat fb....kiter chat2 :)

salam......


Thursday, 7 February 2013

Kenali diri sendiri

Assalamualaikum......
Salam Jumaat......:) Hujan lebat di Pulau arie ni.....alhamdulillah. hujan rahmat, buat penyejuk bumi. 2,3 arie lepas salu jer ader kebakaran di pulau. panas sangat kot sbb dah lama tak ujan.

arie ni juga kena begerak awal sket dari yg sepatutnyer, sbb ader perjumpaan dgn pegawai aper tah.....dgn penjawat awam katanyer...:) Oleh kerana arie ni jumaat makanya, mungkin perjumpaan tu tak lama. mesti berakhir jam 11 pagi.....ok la tu....:)

aku biasanyer lepas antar drg g sekolah akan sambung tdo, tp ari ni sbb nak gerak awal, kang tdo telajak plok......ahhhh???? cane tuh?? eh..., jom kiter berkenalan dgn diri sendiri....:) (tak cukup kenai lagi ker tu?....) meh kiter senaraikan 5 perkara yang diri kita suka n tak suka .....jgn yg berkaitan ngan org lain eh, cthnyer....."aku tak suka perangai dia"? .....ahhhahh.....yg tu tak ble naa.....ok meh mula...

5 Perkara yang disukai: oleh aku.....hehhehe

1. Melukis.....(amboiiii......terer sangat kerrr melukih???) :)
2. Ke pantai/ tgk laut...:)
3. Potong kuku
4. Kumpul pengasah pensel (mcm2 bentuk ader, comel2 belaka...:)
5. Pengemar teh tegar...wekekekk....

5 Perkara/ benda yang tak disukai

1. Memandu kala hujan......(keyakinan menurun)
2. Gonggok....(eiiiii.....geli)
3. Kuku panjang....
4. Minum air putih...:(
5. Berlari.

ok......sape yg terbaca ni ble cuba utk diri sendiri n kiter tanya pula pd kawan2 kiter...:)
bye.....



Mengejar Sakura Di Xi'an: Part 4: Muzium Teracotta

20 Mac 2017 (Isnin) Hari-3 Salam n Hi Sume.... Hari ni semua bangun awal. Awal2 pun aku subuh gajah juge. Bilik mandi cuma 1 jadi berg...